tröött

tjena, idag är jag trött!
satt och snackade med jonas igår till klockan två! :D det var roligt ;)
inte the one and only, utan min kompis ;)
iaf, gick och kollade på tv, somnade sedan efter tre någon gång.
imorse tänkte jag gå upp tidigt, typ sju så jag kunde somna ute sen, men jag somnade om och gick upp elva.. xD
jaja, sket i att åka med till södersved. så jag la mig istället hemma på tomten och solade!
härligt! så nu är jag lite brunare iaf (: härligt det :D solade väl tre timmar eller nåt totalt ;)
kom även några från boo energi och stängde av strömmen lite, höhö där låg jag i bikini och dom gick runt med tjocka kläder. stackarna. dom va iaf lite konstiga och så klagade dom på våran basketkort (?) lite roligt xD

jaja, idag ska vi käka grillad lax! oj va gott. det saftas redan i munnen :D
imorn SKA jag upp tidigt så jag somnar ute, oj va tråkigt att bara ligga stilla!

på fredag kommer förhoppningsvis flaj! och det bär av mot malmköping, om inte flaj kommer blir det iaf jag och cicci :D
skoj skoj (: hoppas pojken blir glad!
typ alla jag har visat den för har sagt att den är fin och att han kommer bli glad, så jag hoppas det.
drömde även inatt att jag gav den.
jossan skulle filma, och så när hon stod brevid så satte han sig på nån solstol, och jag satte mig framför, så satt vi där och var konstiga 8) jaja , sen öppnade han iaf och massa folk var där och han kramade mig och ba:
jag älskar dig mer än din egen bror!

haha! lite... speciellt ordval HAHA

har även kollat massa på robin och hans bands hemsida (: finns jättesöt video där när dom sjunger och spelar.
robin är så bra på att spela gitarr.. nej förlåt! det där blev fel. jonas är bäst.
robin är bra på trummor (8
nu tillbaka till chillet framför tvn, funderar på att gå lite med vovven, har inte promenerat på jag vet inte hur länge.
och jag som vill gå ner i vikt... yeah good luck!

Kommentarer
Postat av: #elen

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH xD WTF?! xD Eeeeeeh...xD



vafan, jag drömde att EMD satt i en turnébuss, de likna Eriks gamla, och Erik och Danny typ grovhånglade, och Matte hade gjort Cattis på smällen, så hon var typ höggravid elr nåt xD HAHAHAHAHAHA xD

2008-07-24 @ 10:38:29
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Postat av: Helle

gumman sluta! du behöver absolut inte gå ner i vikt! du är fin som du är!

älskar dig. å saknar dig! måste ses ju! moppee :D

2008-07-24 @ 19:48:56
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0