underbar helg!

fyfan fyfan fyfan!!! va underbar helg! jonas, jonas, jonas, jonas och åter igen jonas.
jag får aldrig nog av den underbara killen!

igår morse åkte vi iväg mot sundsvall, var där myste lite med jonas. först blev jag sur. sen blev jag glad igen :)
sedan tillbringades natten där och på morgonen åkte vi mot gävle, sedan mot e-tuna!
det var underbart och jonas är sötast i världen!

på vägen därifrån argumenterade jag, cicci och micks om när dom sjöng för jonas.
dom tyckte att jonas hade viskat och pekat på mig och sagt: jag älskar henne till danny.
och så skrek danny: jag älskar ju dig?!
men jag tyckte att jonas berättade att jag fyller år snart. ser du? jag blev påmind... eller nåt i den stilen.
och danny började skrika och sa: gör du?! varför har du inte berättat något?! ja älskar ju dig!
som att dom borde berätta allt för varandra...
mjoo, jag vet att jonas aldrig skulle säga "jag älskar ju henne" spec inte till danny så eller någonting.
men om dom vill tro det så säger jag inte nej ;)
jag fick hela parken zoo att sjunga till jonas. jag är stolt! :) <33

mer detaljerat kanske kommer imorn. eller så ska jag strunta i datan helt imorn. en paus...

"vilken tur att du hade den där skylten! jag hade ju glömt bort att jag fyller år snart!"

tack tack tack tack tack tack tack tack för helgen. du är bäst.

bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst.

Kommentarer
Postat av: Hell

hihi erri du e så söt :D

2008-07-07 @ 11:01:38
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
Postat av: #elen

hahahahah xD men Danny är ju rolig xD hahahahahahhahaha xD hur kan man glömma sin födelsedag? :O

2008-07-07 @ 14:50:28
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0