00.05

klockan  är 00.05 när jag börjar skriva..
hmm hur lång tid tar det att skriva detta inlägget?
klockan ändrades om efter 15 sekunder till 00.06
hmm, nu ska jag ändå sova!

men först. som varje kväll! ETT GLAS MJÖLK!
jadu, jag kan verkligen inte gå och lägga mig utan ett glas lättmjölk med mig till sängen.
i förrgår, klantig som jag är, slog jag till min hand och spillde ut halva min mjölk över golvet/spegeln. hemskt att se över 2 dl mjölk gå till spillo... torkade upp det med ett brustet hjärta och gick sedan för att hämta ny mjölk. kvällen blev räddad.


hmm, mjölk är livets höjdpunkt! GOD NATT
hmm, det tog tre minuter.. eller 2 ½ haha <3

Kommentarer
Postat av: Helle

hahahahah asså gumman :D knasunge!

du å din jävla mjölk ;D

2008-06-19 @ 00:10:56
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
Postat av: #elen

hahahah, mjölk xD typ som min glass då xD hahhah xD

2008-06-19 @ 09:04:29
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0