ännu en dag är förbi! :D

tjoo! idag var jag skittrött! började halv nio istället för nio! så en halvtimme tidigare gjorde mycket!
och efter allsången igår var jag slut! det var sjukt kul att träffa lisa f och min andra lisa igen. saknade! :)
och alla andra flickor också såklart! :)
håkan bråkan, eller håkan kråkan haha som lisa sjöng! sötnos! :)

imorn är sista dagen på jobbet, härligt! jag längtar efter min lön!
vi ska gå igenom hur mycket jag jobbat och vad jag ska få och sånt! så jag blir nog nöjd!
minst 2000 iaf :D för fyra dagar, gratis fika och slappt som fan! vad mer kan man begära?

på lördag är det enköping som gäller! det blir tåg till uppsala och därifrån sedan bil med jossan mfl!
tackar tackar :D ska ju hänga med dom där :D det blir nog najs :) jonas ska jag krama sönder :) nästan :D
det blir nog en trevlig dag!

nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen tror jag! det börjar bli intressant! heja turkiet! :D
jag hoppas på turkiet och ryssland i final och ryssland ska vinna! fan va kul det skulle vara! :D
om dom nu ska slå ut sverige mfl. så kan dom likagärna vinna tycker jag!

på tisdag blir det även allsång, men hmm, bussarna strejkar typ... så det blir lite kämpigt där, men jag löser det!


vi hööörs! ska blogga mera när jag inte jobbar, på fredag är jag leediig! då ska jag sooovaa!!!
annars lär jag ju inte vara så pigg på lördagen :D full rull hela dagen då! najs :)

<3 see ya

Kommentarer
Postat av: Helle

hihi ja tror också på turkiet å ryssland if ina l:D :D: D

2008-06-25 @ 22:01:35
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0