en ny dag...

... och jag har ett projekt på g!

idag ska jag mäta hur mycket mjölk jag dricker på en dag, ska inte dricka mer eller mindre än vad jag brukar...

hmm.. det här blir mjölk kan sluta som en stor utgift för mina föräldrar. stackarna.
undrar hur vovven min mår, jag stängde in honom i ett annat rum. hundjäveln tog min Monde Yeux ballong som ja har gjort till en mjölgrej som man kan klämma på ;) så när jag vaknade såg jag en bit av en plastpåse på min sängkant...
jag blev sur på honom och såg honom försöka gosa med munnen full av mjöl! usch på honom. gick ut i vardagsrummet och där låg min fina kära ballong. den var hel. <3
så hunden hamnade i ett annat rum och här sitter jag och ska hämta mjölk. yummie.
ska han få sitta där hela dagen? hmm... jag vet inte. sur på honom är jag iallafall. han har även tagit min fars sko och dragit ut sulan och bitit sönder en galge nu på morgnonen.
den där hunden har världens sämsta.. vad heter det? underhållningsförmåga?!
måste fan göra sönder allt.. och ALLA!

bläpåallt.. men ge mig mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0