ENKÖPING & KUNGSAN! :D

nu ska jag försöka lägga in det hära igen ;D haha

Idag har jag:


dansat

och hoppat

och pratat med Robin

och blivit filmad

och vart på stora scenen

och skämt ut mig!??!!


shit, asså först ser Robin mig och han vinkar!

haha och sen så går vi och sätter oss och vi ser att dom filmar lite.. och så kommer Robin och pratar med mig och ba: hejhej, vill ni vara med på en grej?

jag ba: ööh, vaddå?

så berättade han lite, och så "kidnappade" dom oss ;D och så efter ett tag stod vi på stora scenen och dansade till popcorn frisyr...

jag tror dom ska typ sända det på tv sen när det börjar gå igen..


och sen så när Mojje snackade om Robin, och sa att han hade honom som idol när Robin var mindre, och så sjöng dom en låt från det, och Robin sjöng verser  och så berättade Mojje ba: han är inte så gammal, han är nitton år, blabla . han är singel, blabla

och han tittade på mig HELA TIDEN när han sa det om Robin...

jag ba: ähm, hehe ...


och efter, så ser jag dom så filmade dom lite och sånt, så kollar jag dit ibland, och Robin typ kollade på mig och sånt och log och grejer.. jag ba:  nanananan

hahaha herreguud x

det var en dag jag aldrig kommer glömma!

tänk om Mojje kommer känna igen mig i tranås? xD haha eller om dom filmar där också

så ba: tjena igen Mojje! ska vi ta en sväng om till popcornfrisyr eller?  hahahaha

haha det var najs!

Jonas var helt borta <33 sööt

han kom, så ser han mig och vinkar, typ tio sekunder  och fladdrar med fingrarna eller va man ska säga  så säger han hej, så kommer han och prata och typ så hur mår du och grejer

så lutar jag huvet mot staketet och ba: hmm... PSSST... han hörde inte så ställer jag mig upp helt liksom och ba: Jonas. så kollar han på mig och jag ba: ska du spela med dom imorn eller? han ba: äähm... vaddå? med vem då? jag: men hallååå, Mojje liksom!  och han ba: ahaa! nää det blev inte så för mig! jag ba: nähä... han : men dom frågade mig för typ en månad sen och så sa jag bA: aa visst jag  ställer upp, men så skulle vi snacka om det och så.. sen så blev det inget av det..

men jag tror dom kör där ensamma ändå! jag ba: aa det gör dom nog.. blabla

sen gick han typ.. och han ba: men vi ses säkert snart!  jag ba: aa vi ses på lördag! han: aa det gör vi! såklart! ha det bra!

och så stod Erik breve, och så säger jag när han "kom till oss" ba: grattis i efterskott erik! han ba: tack! jag bA: här, så böjer jag mig ner, och han ba: vaddå? jag ba: du ska få en present, här. han ba: va?! är det sant är den till mig?! *AAAAH* jag ba;: shit jävlar va du skräms hallå? han ba: taack! *kollar och klämmer på det* är det kalsonger?! jag ba: äähm..? nää?.. så snacka vi lite till.



Och sen hände massa mera!

Det här tog jag från en konversation så det är lite konstigt ;) kanske kommer mer seedaan..

Shit. Det var najs denna helgen! :D


Kommentarer
Postat av: #elen

hahaha, söööt xD <33

2008-06-30 @ 14:50:58
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHAH! jora.. sateeem.. nice ='D

2008-06-30 @ 17:41:42
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Anonym

skämt ut dig de var väl de minsta ordet du kunde använda vi kan inte visa oss där igen. och hur kan du prata med robin de var hans fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aaahhhhh

2008-07-02 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0