förresten!

jag kom på att jag är glaad, jag har fått lite pengar av både far, mor och mormor för mina betyg.   
och det har lönat sig, så nu har jag en liten summa pengar, och lite i plånkan löst.
nästa vecka ska jag jobba 4 dagar och tjänar in lika mycket som jag har nu redan, så det betyder allt det jag har nu, fast dubbelt! tänk vad glad jag kommer bli då! och om jag får sålt min moppe, kommer den ge typ 10.000
ännu mer najs! glad jag bliir! :D
och i höst ska jag börja jobba ju, vilket betyder ännu mer pengar! jag kommer bli lycklig :D


moahaha :D nu ska jag sova, tror jag. hörs imorn! :D <3
förresten har jag gått och blivit kär i FM static! dom är fucking awesome och låtarna bara ääägeeer! :D
sök på dom på youtube, några favoriter är såklart tonight, crazy mary, moment of truth och även girl of the year!

nu får det vara slut på denna lördag! om en vecka befinner jag mig nog på ett färdmedel hem från enköping!
förrhoppningsvis med johanna och jenny! :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0