glömda citat från torsdagskvällen.

kom på att jag glömde lite roliga grejer som hände igår kväll :P

min pappa ringde och jag har Monde Yeux låt Paris som ringsignal för den typ äger och sånt.
så sitter robin och skriver, pappa ringer och så försöker jag få kontakt med robin:
Robin... Robin!  han vänder sig om, - lyssna! *håller fram telefonen* han tar typ tag i den och försöker höra,
-vad är deeet? . -det är ju eran låt, jag har den som ringsignal! . -det hörs ju ganska bra.. varför låter den?
- asså min pappa ringer nu, så det är eran låt. - jaha! *släpper telen* och jag svarar :P
haha det var roligt, han är så himla gullig :D

han var ganska borta hela kvällen men var ändå skitsöt. när vi kom så satt vi ju på bänken och när vi såg robin komma så kollade han mot oss men var osäker. han gick vidare och vi gick efter och fram till honom, han kom och hälsade och sa: var det ni som satt där borta? jag var inte riktigt säker...
-såklart det var vi! xD

och så när vi skulle dra sa vi hejdå innan han tyckte det var skitkul att vi kom och så fick vi gosiga kramar och han gick iväg.
på scenen när vi gick så vinkade vi och han vinkade och gav oss en slängkyss :P söt



ajuste! jag ska typ till sundsvall också! tjockt najs! ska snacka med cicci och se om hon vill åka meeed, då får hon betala sin halva av hotellrummet och typ inget mera :D lite najs ;) hoppas hon kan, vill och har råååd. annars får jag väl gosa med jonas själv dåra. dock gör inte det mig någonting! förhoppningsvis går pappa med på att åka till eskilstuna nästa dag, han säger att han tycker det räcker med sundsvall bara då. vafan åka dit för då? eskilstuna är mkt närmre isf! så antingen båda eller bara eskilstuna! jag måste åka på båda! annars funkar det ju inte med jonas present ;) mihiii <3



nu ska jag fiiixaaa! blev hemmakvääll. jag var barnvakt i några timmar, tjänade 300 spänn :D naaajs! mera pengar vill jag haa! sitter och kollar på tv och äter gott och tjänar pengar på det :D ge mig mera! xD


i just sit right here. on a stool. in a bar. with no guitar. i wont get far. with no guitar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0