god natt!

nu ska ja gå och lägga mig! det har vart en lång dag.
jag har även ridit, hade buckas, skitskoj! i love that horse :D

fick även förfrågan om att börja jobba på evlinge i höst.. hmm det verkar roligt, jag kommer tjäna pengar!
men... frågan är om tiden kommer räcka till! nu ska jag ju sluta rida på söndagar.. och kommer åka till stallet ibland på lördagar. annars är hela helgen ledig! så ska jag kanske börja jobba... hmm jag vill ju tjäna pengar! jag kan ju iaf prova! det ska jag göra! prova. och om jag inte har tid så kan jag ju alltid jobba mindre.

det blir nog super! jag ska sova på saken och jag ska träffa mamma imorn så jag ska snacka lite med henne om det kanske.
hmm.. första gången jag någonsin tänkt att jag ska prata med min mamma om "nåt"
shit. framsteg!
imorn ska jag upp tidigt... hmm, ska åka härifrån vid halv tio.. när ska jag gå upp? jag sätter klockan på 8 och går upp halv nio, det kör vi på!

aja, godnatt! men först.....
..... ett glas mjölk! tyvärr har jag druckit upp lättmjölken, imorse fanns det två paket.. nu är det slut och det finns bara ett halvt paket mellanmjölk kvar, fanns även lika mycket av den imorse...
man tager vad man haver! livets dryck <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0