lördagen efter midsommar...

...är som vilken lördag som helst!

idag har jag bara tagit det lugnt! vart hemma, åkt lite moppe, hämtade brorsan i.. någonstans. och sedan åkte vi till vaxholm med la familia och tog bara en glass. lite ändrade planer

på vägen dit åkte vi ut till värmdö, färjan till rindö, åkte förbi dannys lilla lya och sedan färja igen över till vaxholm,
väl där tog vi en glass och åkte sedan hem för det var ruskigt kallt!
väl hemma har jag bara tagit det lugnt! orkar inte nåt annat! lite fotboll, lite chill!

har snackat lite vett med carro. tyvärr robin så ska jag dissa dig, tycker jag.. inte carro xD det får vi se hur det blir!

men ingen danny var hemma vad jag såg och jag hann inte heller knacka på :/ lite synd! han hade kanske kunnat bjuda på någonting gott i lilla stugan! :O vem vet?!

<33
-Daaannyyyy?! är du heeemmaaa?? nää, verkar inte som det!
imorn lägger jag upp lite bilder på vad jag hade på mig igår när jag ändå tog kort.
som alla andra, "dagens outfit" eller vad det kallas ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Carro

hsahaha så himla kul xD

2008-06-23 @ 13:07:34
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0