lycklig

jag vill bara hålla dig, du är allt som jag vill ha.

jag förstår inte.
ena stunden är du hur mysig och go som helst. nästa så vill jag bara döda dig. eller kanske inte... men nästan.
hur fan kan jag bli så här. jag blir glad. jag hoppas du förstår det. du gör mig lycklig.
det har varit du i över ett år! du tog över! jag hoppas du vet att jag kommer för din skull. ingen annans.
just idag. det här har varit mig en fan jävligt bra dag. tack. bara det där ordet får mig på bättre humör.
det är inte ofta jag får det. men när det väl kommer blir jag överlycklig. jag saknar dig.
fan. om inte fredag. när blir det då. flera veckor. måste fråga om den 15:e. jag hoppas på det bästa.
annars blir det nog uppsala för min del. jag saknar dig. jag saknar dig. jag saknar dig.




jag har aldrig varit kär, som jag är i dig.
jag har aldrig känt såhär, det kan jag lova dig.

                                                           allt som du gjort för mig, visar att du bryr dig.
                                                           söt, så snäll, en gåva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0