midsommar!

glad midsommar allihopa!

idag har jag varit med min mor och spelat golf, såklart ägde jag! :D moaha
skoj ;)
slänger kanske in en såkallad "dagens outfit" som alla andra i denna stad. roligt. xD

jag vet absolut inte vad jag ska skriva. så jag tar med mig kortleken och går ut på balkongen igen,
jag vill fortfarande klara patiensen som jag kom på för några dagar sen, har inte klarat den en enda gång.. hmm surt!

förresten, känns som att större delen av min "familj" röker. något som jag inte visste om,
-vi hittade cigarretter där! och där! och där! fick jag höra nyss. kul grej. inte.

Kommentarer
Postat av: #elen

ciggaretter är inte najs >.<

2008-06-20 @ 20:03:57
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0