nu bär det av!

mot nya äventyr!

ska snart ta mig in till den stora staden för att sedan ta tåget till uppsala :D yeay, tåget går som planerat 12.10 och är framme 12.50 och då är jossan och dom där och plockar upp mig!
jag ska träffa jonas idag :D yippiiee, längtar :D

igår fixade jag lite, jag bytte nämligen från mitt minneskort i telefonenn till mitt andra kort som är i päronens kamera.
som är på 1 gig istället för 512 mb. dom märker nog inget, dessutom är båda mina så jag gör vad jag vill! haha
men iaf, så jag var tvungen att flytta över allt till datan från ena kortet, sen samma sak med det andra, sen lägga över och sedan lägga över igen. lite jobbigt och segt men nu är det bra. har kunnat lägga in typ minst 40 låtar till! najs!
innan blev det bara fullt och bajs. men nu är det bra och jag kan vara lycklig på tåget! :P


see ya later! lisa kanske möter mig vid tåget sen och då följer hon med hit hem. men vi får se :) annars ska vi hänga imorn i staan ;) hahaha
rooobiiiin! haha xD

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0