onsdag

jag är tröööött.
igår var det 9:ornas bal och det var roligt :)
på dagen hade vi bara NO och keka tårta och sen var det fotboll som gällde! najs :D vi vann över lärarna!

balen, det var roooligt :) kanonkul (y) xD
mys mys och vi dansade tills det var sluuut... iaf.
tänkte inte någonting på jonas igår typ. eller jo, förresten, det var en kille som hette hermansson i efternamn så då fick jag lite abstinens ;) men iaf. kvällen klarades utan att jag tänkte på jonas... jag vet inte hur jag ska göra. ska jag svara eller inte? det får jag väl tänka igenom nu, hade inte tid med det igår iallafall.

sötpojken. svarade två gånger igår :) pluttisen min är friiiisk :D good boy ;) eller så bara ljög han förra gången, jag kan fortfarande inte komma ihåg om han var eller lät sjuk då.. hmm... nää, förhoppningsvis var han sjuk och det var najs att träffa honom iaf.

nej gud, nu ska jag inte tänka på jonas. fan det är vackert väder och sol. och imorn är det sommarlooov! sjukt härligt men ändå JÄVLIGT sorgligt.
andy tyckte idag eftersom jag "winade" så mkt så tyckte han att det borde vara skönt för mig att få slippa klassen.
både och. det är väl därför jag känner mig så nere idag. jag vill sluta, jag vill ha ett great sommarlov. men ändå.
jag vill inte lämna tryggheten. myrsjöskolan sen -98 liksom, det säger väl mycket bara ett årtal.
gymnasiet väntar. fyfan hur det nu ska bli. jag längtar till.. jag vet faktist inte! usch, känns bara som jag vill gå och dö eller nåt. jag vet inte :S

hade iallafall klassens dag idag, det var väl hyfsat roligt! paulis hade inge brännbollsracket, så vi åkte hem till mig och hämtade och sen började vi spela. när det nästan var slut och rikard blev som sämst. missade alla tre slagen. så tog han racketet och skulle slänga det i marken. marken var närmare än väntat och där gick det sönder. haha roligt rikard.
den jäveln kastade en boll på mig också ;) ajajaj. fast nu känns det inte längre när jag tänker efter ;)  han ska få igen xD

imorn blir det typ någon sorts krig. moahaha akta dig rikard. ;) eller inte. får se ;D

JAG VILL HA SOMMARLOV, eller inte. bestäm du. eller :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0