söndag!

tjena! idag har vart en rolig dag,.
jag har vart på grönan med familjen, eller pappas sambo och hennes tvillingar
det var ruuuliiigt :D jag fick mjölk på resturangen, och till middagen också! *lycklig*
ingen läsk här inte, sånt har jag slutat med! :D

på lördag ska jag till enkööpiiing :D ska bli ruuligt! längtar! :) och på söndag är det sötrobin och mojje som gäller!

jag lyssnar fortfarande mkt på FM static! ouff va dom är bra!
nu ska jag chilla! är sjukt trött!
imorn ska jag även jobba! :) det ska bli roligt! :D och på tisdag blir det kankse allsång, men ja venne, får se. tror inte jag kommer hinna.


usch! juste imorn, ska jag få tandställning nere också :S ja vill intee! fast bättre nu än att vänta typ två månader och ha det två månader till sen. så det blir nog bra :S jag vill ta booort!
känns bara som det blir större glipor mellan mina framtänder :S men aja, blir nog bättre! hoppas dom byter till en tjockare ståltråd uppe! så det händer någonting! jag vill se skillnad! :D haha

see yaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0