sööndag!

tjosan! idag är det söndag och jag vet att många är på grönan just idag!
idag är det childhood dagen där och några av dom som uppträder är EMD, Måns och många många flera!
ta er till grönan idag klockan 16 så får ni se massa bra uppträdanden, allt för barnen!
tyvärr är inte min söt där, så jag är lite skeptisk till att gå. såklart gillar jag EMD men om jag går på spelning är det ju för Jonas skull, hoppas han har fattat det! men iallafall! tror jag tar mig dit och träffar massa! mamma erbjöd sig att betala gröna kortet som jag ska köpa! hon skulle betalat maten jag åt, men jag bad henne istället betala halva gröna kortet. men hon sa att hon betalar hela :D så det blir najs! och där sparade jag 120 spänn som kan gå till annat! riktigt najs!
idag och igår spelade robin med sebastian och RMK eller vad dom heter, igår i köping och idag i kristianstad.
förresten, någon som kan ta mig till uppsala på 20 minuter? nää.. trodde inte det heller. tyvärr så spelar mojje där just nu och jag missar det. jävligt surt! aja, robin! vi ses om två veckor!

nu ska jag fixa mig!
ska jag ha på mig min tubtopp som jag har nu eller ska jag byta till svart linne eller nån annan tröja.. hmm... tror jag byter men vet dock inte till vad! *hjälp*

puuuuss :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wihh är han i Uppsala?

2008-06-15 @ 12:34:41
URL: http://johannaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0