tisdag!

tjena hoppsan! nyss hemkommen från allsången
det var ganska najs, blir nog bättre nästa vecka, med EMD och förrhoppningsvis...
the one and only guitarhero jonas hermansson! yeayy, jag längtar!

idag har jag inte gjort så mkt, mår inte så bra efter tandställningen igår :/ så jag var lite hängig så jag hann lägga bamsepussel :D och läsa lite böcker :D spelade även ett bondgårdsspel med mig själv, jag vann ;D haha
sen ringde helle, sen ringde lisa och lyckades övertala mig att åka med henne till skansen iaf.
även fast jag hade sagt att jag inte skulle det först. men det slutade med att jag satt med vickan, linnea och lisa på en bänk, och på bänken framför satt såklart tjejgänget! hela tjocka släkten, i love them <3
lisa hade jag inte träffat på ååååraataaal, eller faktist inte sen slutet av april :S
usch! det ska bli ändring på! en av bästa vännerna kan man ju inte se så sällan!  <33

så nu ska jag sova, imorn ska jag upp tidigt och duscha! blir en lång dag! pjuh, men pengar, lättförtjänta pengar!
i love it! :D

jag längtar till på lördag, och söndag! this kommer bli en great helg! och så nästa helg ska jag träffa jonas båda dagarna, och helgen efter det blir det robin :D och sen jonas på torsdagen :D najs! jag längtar redan!
vi hörs säkert imorn! puuuuss :D <3

<33
jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0