trött!

tjosan, jag är vaken!

igår var jag uppe till tre och funderade... hmm... jag som sa vid tio att ja skulle gå och lägga mig för jag inte orkade..
det ändrades och jag blev bara piggare och piggare. och nu är jag trött :P
lyssnar fortfarande på dannys låt. asså... den är ju bra :D haha

Vito ligger på golvet på rygg och snurrar runt xD undra va han tänker på :P  Ebba ligger i min säng och sover,
samma sak igår kväll, hon tog upp min säng så jag knappt kunde sova... säger vi...

robin var förövrigt jättesöt att prata med igår :) miiiioooo eller nåt

sitter och snackar med #elen om vad våra kycklingar på farmen ska heta.
några förslag på botten ten listan? xD
nu måste jag ääätaaa! hungrig som en korv! och duscha ska jag också göra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0