yeay

fan va skönt det var att vara ledig idag! :) jag sov till tio och sen snackade jag med nåra och vid ett kom helle och henke förbi och tog mig ut på en moppetur, vi åkte till fille och hälsade på. han mekade med sin kompis, tråååk, sedan drog henke iväg och jag och helle hem till henne och åt maat :) laxburgare, yummie :D

ringde jimmy som sov.
sötast! haha helt borta asså! :)
-jimmy, duschar du?
-ähm.... aa jag lyssnar!
hahaha hörde inte så bra ;) haha

åkte sedan till fille igen och mötte jimmy där, han mekade fortfarande så vi åkte hem till mig och fikade lite :)
det var gooott :D och sedan åkte vi hem till henke, spelade lite spel :D och sedan åkte vi återigen till fille, jimmy hämtade sin cykel och jag och henke skulle se hur snabbt min moppe gick, den gick tydligen nästan i 60 :D haha najs!
då vet jag det då, ska kanske inte köra på full gas mera (a) måste fixa hastighetsmätaren! och stödet xD

sedan var jag hemma, nu har jag ätit, och nu ska jag duuuschaa, skulle gjort det förut idag, men dom snodde mig.
så mitt hår har vart äckligt hela dagen, blää! nu är det dusch som gäller
för imorn bär det av till enköping! yeayy :D ska först till uppsala, där hämtar jossan och dom mig och sedan vidare.
på kvällen på vägen hem så skulle lisa kanske möta mig och vi skulle sova hos någon för att sedan åka till stan på söndag tillsammns :) yeay att hon följer med :D trevlans :D

nuu: DUSCH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0