carros lista :D

Artister:
[x] Jimmy Jansson
[x] Danny Saucedo
[ ] Magnus Uggla
[ ] Christer lindarv
[ ] Christer björkman
[ ] Lasse Berghagen
[ ] Lisa miskovski
[ ] Jocke Berg
[ ] Christer Sjögren
[ ] Magnus Bäcklund
[xxxx] Erik Segerstedt
[ ] Nanne Grönvall
[ ] Markus Fagervall
[x] Amanda Jenssen
[ ] Petter
[ ] Adam Tensta
[ ] Vincent
[x] Mojje Johansson
[ ] Anna Sahlin
[ ] Peter Johansson
[ ] Petra September
[x] Marie Picasso
[ ] Ola Svensson
[x] Mattias Andréasson
[ ] Peps Person
[ ] Tommy Nilsson
[ ] Elin Lanto
[ ] Anna book
[xx] Måns Zelmerlöw
[ ] Jessika Andersson
[ ] Regina Lund
[x] Ola Salo
[x] resten av The ark
[ ] Sonja Aldén
[x] Magnus Carlsson
[ ] Sebastian Karlsson
[ ] Caroline Af Ugglas
[ ] Sanna Nielsen
[ ] Rickard Herrey
[ ] Sibel Redzep
[ ] Linus Wahlgren
[ ] Nicklas Wahlgren
[x] Linda Begntzing
[ ] Pernilla Wahlgren
[x] Sandra Dahlberg
[x] Mattias Larsson
[x] Robert Pettersson
[x] Kristoffer Söderström
[x] Fredrik Pålsson
[x] Tomas Wallin
[ ] Sarah Dawn Finer
[x] Kishti Tomita
[x] Per Gessle

Jag har mött 20st  Artister av 56

 

Sport:
[ ] Marcus Allbäck
[ ] Fredrik Ljungberg
[ ] Tobias Lindroth
[ ] Lars Lagerbäck
[ ] Zlatan Ibrahimovic
[ ] Rami Shabaan
[ ] Christian Wilhelmsson
[ ] Henrik Larsson
[ ] Björn Borg
[ ] martin Lidberg


Jag har mött 0 Sport personer av 10



Programledare:
[ ] Carina berg
[ ] Kristian luuk
[x] Peter Settman
[ ] Erik Haag
[ ] Ernst Kirstajger
[ ] David Hellenius
[ ] Arne Weise
[ ] Martin Timell
[x] Peter Jihde


jag har mött 2 programledare av 9



Komiker:
[ ] Björn Gustafsson
[ ] Magnus Betnér
[ ] Henrik Schyffert
[ ] Henrik Hjeldt
[ ] Henrik Dorsin
[ ] Tomas Pettersson
[ ] Filip Hammar
[ ] Fredrik Wikingson
[x] kommer inte ihåg vad han heter :P


Jag har mött 1 Komiker av 8



Radio profiler:
[ ] Annika Lantz
[x] Gert fylking
[x] Roger Nordin
[x] Titti Schultz


Jag har mött 3 Radio profiler av 4



Skådisar:
[ ] Mikael Nyqvist
[ ] Lena Endré
[ ] Ola rapace
[ ] Mickael Persbrandt
[ ] Peter Stormare
[ ] Rafael Edholm
[ ] Gustaf Skarsgård
[ ] Alexander Skarsgård
[ ] Per Morberg
[ ] Henrik Lundström


Jag har mött 0 skådisar av 10



Kunga Familjen:
[ ] Karl-Gustaf Bernadotte
[ ] Viktoria Bernadotte
[ ] Madeleina Bernadotte
[ ] Silvia Bernadotte

[ ] Carl-Philip Bernadotte

Jag har mött 0 från kungafamiljen av 4



Övrigt:
[ ] Martina Haag
[xx] Tobbe trollkarl
[ ] Carolina Gynning
[x] Karl-Petter Bergvall
[ ] Linda Hammar
[ ] Tony Irving
[ ] Peter Swartling


Jag har mött 2 Övrigt av 7




Antalat Kändisar du mött: haha 28 st av dom hära :P
många flera som inte är med på listan! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

äh, fan! du har träffat flera xD
hahaha. jag ska fan klå dig asså!!
haha. puss på dig

2008-03-05 @ 18:51:06
URL: http://carropiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0