gitarr och solsken!

tjoo, var ett tag sen jag skrev. har typ haft fullt upp... eller njaa, jag har vart sjuk helt enkelt! men jag är på bättringsvägen! :) bara hostjäkeln som inte vill försvinna! och ibland kommer huvudvärken tillbaka, men WTF jag klarar mig serru!  måste ju bli frisk till på onsdag! då är det nämligen kungsberget och skidor som gäller! ska chilla runt i backen med carrobarro som kom hem idag! <33 äntligen :)

idag har jag haft jävligt slapp dag, som varje fredag! :O jag hade lite slöjd, lite måleri och sen så slutade jag, fast jag stannade nån timme och jobbade på gympapass som jag egentligen borde hålla på med nu, meeen... jag spelar gitarr istället! najsiee! när jag kom hem så fixade jag text och ackord till ett papper så jag spelar exakt rätt, även fast jag typ kan den nästan :) så gick jag ut med ebba i solen och spelade lite och hade skoj, ebba råkade spy. och sedan klättrade vi i träd. ebba är konstig och började skaka så vi gick in igen :)
kanske borde fixa något på gympa grejen.. hmm. tar det nog sen.. (A) hrmm.. får se hur det blir med det. nej på riktigt så måste jag ta tag i det, samma sak som ekonomi provet som är på tisdag. usch och fy jag orkar verkligen inte. har nog ångrat mig om ekonomilinjen på gymn. tur att jag valde teknik i första. det är nog det enda jag riktigt valt själv, utan "hjälp eller råd och andras val".

måste öva mera på låten, jossan och jag ska spela den i musiken, spelade lite för tore idag, han tyckte det var braaa :) då blev man glader :)


roligt nog, carro? ;)  hahaha
brw. i miss "santa" <33

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHHA! det roligaste va fan på slutet!
HAHA! i love your Santa xD
jag ska börja kalla han för Tomten :o)

2008-03-07 @ 17:42:35
URL: http://carropiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0