seg torsdag och loppis

tjoo, får väl ta och skriva igen :P
idag var en seeeg dag, började med sovmorron vid nio för karin är typ najs xD taaack, så spela jag och jossan våran låt, tore tyckte jag var duktig :) roligt :D
sedan hade vi typ svenska, gjorde ingenting och så gick vi tidigare på lunch.
efter lunch vare bara film, handlade om Al Gore och miljöförstörningen, det var sjukt verkligen. vad har vi ställt till med?! stackars isbjörnen! tänk om Al Gore hade blivit president, undra hur världen skulle se ut?
hata bush!
slutade iaf och gick hem. Andy, Lisa och Henke ville med, för vi skulle på loppisen, så dom hängde med och dom bråkade i min säng och så spelade vi lite gitarr :) gick sedan till bussen och ställde oss på loppisen.
sedan kom Patrik och dom lekte med ett skivställ som ser ut som ett hundben som dom kallade för dildo. roligt var det.  när klockan blev typ fem i fyra så drog pojkarna och lisa och jag och carro blev kvar där, ina kom förbi. hon äter ju inte bakverk så hon köpte den eftertraktade "dildon"
lisa och jag höll på att döö, höll oss för skratt och ina blev nöjd med sitt köp!
"-den här va ju lite rolig" sa hon och gick iväg.
dom mobbade även mig för att jag köpte ett paket lättmjölk och drack upp, jag kan inte hjälpa att jag älskar mjölk och var törstig!

nu ska jag åka till stallet och kolla på när Åsa rider.
sover nog när jag kommer hem! TRÖTT som bajs är jag.
Puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: carro

svar: såklart du tycker Jonas va sötast ;)

2008-03-14 @ 09:08:08
URL: http://carropiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0