you're simply the best!

tjoo, hoppas alla mår bra, iaf bättre än mig.

har drogat en låt de senaste dagarna med westlife, close your eyes heter den och det känns verkligen som texten passar hur jag känner just nu.
allt det här tar på mina krafter. det är jättejobbigt och jag orkar nästan inte mera.
det har gått 85 dagar (!) sen vi sågs och jag har "snackat" med dig en eller två gånger sen dess.
jag vill höra av mig men är rädd för att du ska ignorera... jag saknar dig. jag hoppas du förstår det?

jag längtar till sommarn och alla dagar jag kommer träffa dig... hoppas jag...
måste höra av mig, jag vill veta grejer ju!


kanske skriver något annat om några dagar. orkar inte nu.
ajuste. min kära kamera har även gått och fått en makeover. fick en repa på skärmen idag... skit också.

jag saknar dig <3




* YOU'RE SIMPLY THE BEST *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0