----------

meningslöst, jag orkar inte mera. nu ska jag sova. kanske fälla en tår? vem vet.. ska iaf ta mig tillbaka till gamla tider och lyssna på gammal härlig musik <3 kanske virka lite, eller bara mysa med vovven och önska att han är någon annan? mjoo, så blir det nog.
imorn blir det bara mysdag har åsa lovat mig, bara ta det lugnt och fixa.
hon ska klippa mitt hår, bara topparna, vi ska åka och köpa blommor och sånt, och plantera i min rabatt!
that's right, jag ska fixa en egen rabatt och odla egna rosor där som jag kan ge till söta pojkar. haha, i wish.
jag längtar till imorn.

sängen väntar. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

men sööt. jag ska oxå plantera idag. men först plugga -.-'
fett jobbigt, första världskriget skit!
aja. hoppas du får en mysig dag. puss!

2008-05-04 @ 10:11:10
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0