1 maj

tjena hoppsan! hur är det med alla? :P

själv mår jag finemang! nyfärgat hår, pigg och glad... eller kanske inte pigg när jag tänker efter...*gäsp*
men glad är jag!
just nu skulle jag vilja vara i norrköping, robin och dom spelar där idag :) hade vart jättekul att se!
jag älskar facebook! :) facebook har ju uppdaterats lite, så dom har skaffat FB-chat.. jag sitter i skolan och jobbar med lisa, och så självklart inne på facebook, kollar vilka som är inne,  robin är inne :) så min kompis tycker jag ska chatta med han, så jag skriver tjena!    och så börjar vi snacka. :) söööt och snäll pojke :) haha,
"haha, erika, nu måste jag hämta lite grejer! vi hörs ;) puss"
typ så skrev han ;) eller det sista han skrev var det ;D sööt :)
jag skulle även vilja åka till sundsvall, borlänge och enköping.. ännu mera robin och mojje ;) hahaha
ruuligt ;D

nu ska jag äta om ett tag, och kanske ut på en cykeltur igen, cyklade förut och köpte hårfärg. trevligt var det!
måste även leta massa mojjegig!

SEE YA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0