åter igen söndag

söndag igen och veckan har passerat så här snabbt. *klick*
vart tar alla dagar vägen egentligen? för en vecka sen satt jag ute i solen och lyssnade på mojje och var glad :)
det var en bra dag förra söndagen, lördagen också förresten...
idag ska jag egentligen klippa mig och plantera massa, får se när det hinns med, om typ tre timmar är jag ju påväg till stallet, hmm. när ska allt detta hinnas med? aja, jag finner nog tid.

om jag hade gått till datan och in på facebook direkt när jag vaknade imorse hade jag kanske hunnit snacka med robin då, han var inne fem minuter innan jag gick upp, vem vet? han kanske var inne då också.
skitsamma, det kommer fler tillfällen! måste snacka om mojje gig ju ;D hahaha

nu ska jag kanske ut i solen igen, hmm, jag är hungrig, en macka till? mjoo, det får bli så.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0