ey man

ey allahopis.
what's up?
fan bettan har smittat mig med hennes snack! *ballt bro'*
dagen började segt, jag och vi hade matte nationella... gick väl sådär... kunde gått bättre. vad fan tänker jag med?! jkag måste verkligen lära mig att läsa nogrannare... aja. jag kommer ändå inte sänka mig :D hoppas jag :P
samma sak med engelskan, håller kvar mitt betyg där också, *yeay*

nu måste jag planera sommaren efter massa gig och visa planerna för pappa.
jag bokade även om moppekursen idag, jag ångrat mig. de flesta har fått mig att ångra mig, så det blir moppekort iaf! yeah, roligare att ta tillsammans med någon än att göra själv, jag är inte mogen för sånt.
konserter och sånt, det klarar jag galant själv! bara man träffar någon mys person/artist och snacka med :D        men inte såna här grejer, det är inte riktigt min grej. aja, ska gå med helle iaf :) sounds great!

ajuste, mackorna. tog fram smöret och osten och kilade sedan hit och glömde bort det, oooupsie.
seee yaaa niggahs!


*yoyoyo, what's up my niggah?!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0