ledig fredag

hejsan hoppsan, klockan är snart halv fem och jag går visst fortfarande runt i min pyjamas. har haft världens chilldag! härligt.
jag vaknade runt elva och så kollade jag på legally blonde i mitt rum! tv krånglade som typ alltid, så jag gick till vardagsrummet och kollade klart. roligt film det dära ;D
jag målade även naglarna fint med manikyr typ :) det blidde fiina fisken :D

jag hade världens roligaste dröm inatt, sjuk var den också... ;D
åkte iaf till replokalen i en bil... träffade jonas sa hej och sånt, så kommer robin lyne, jonas och dom säger hej, så ser robin mig och så säger han: men det är ju du från den där engelska grejen!
så försökte jag krama honom, men han backade sen typ hoppade på mig, så det blev typ krock xD och då skriker han i mitt öra ba:
"ta det lugnt! du behöver inte hoppa på mig!!!"
"aj mitt öra! aj nu piper det som fan!"
vi snackar vidare, sen vet jag inte va som hände riktigt xD men robin var skum iaf! :D

nu ska jag nog ta en promenad med vovvarna :D see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0