lördaaaaag

äntligen lördag och snart är denna veckan slut!
fan va sorgligt, nu är det bara tre dagar kvar och sedan skolavslutning med världens bästa klass.
verkligen, 9F3 har vart världens bästa klass. till och från. men ändå, hur fan ska man kunna gå vidare och börja i en ny klass? den kommer ALDRIG vara lika bra som denna. usch och fy. jag kommer gråta floder, det kan jag verkligen lova.

idag har jag varit i stallet och longerat lite och sedan har jag bara chillat på balkongen med radion på! solade tre timmar :) ganska najs :D arg man kan bli. jag väntade i 35 minuter på att få höra nickelbacks nya låt. 15.20 sa dom att dom strax skulle spela den, najs tänkte jag. den vill jag höra sen går jag in.
35 minuter senare och efter att dom har sagt tio gånger att den ska komma, så kom den äntligen! och den var inte så jättebra heller... hmm, besvikelse. låg kvar i en halvtimme till iallafall och känner mig lite brunare :)

nu har jag ääääckligt ont i magen. funderar på att slänga ihop majs, kanske lite sallad och lite gurka.. mmm gott!
eller så tar jag bara alvedon. nää jag är hungrig känner jag. åt knappt någon middag och har nästan inte ätit något de 2 senaste dagarna. inte bra.

nu känner jag mig sooomriiig :) har plattat uppsatt hår och solbrillor på skallen :) det känns fräsht ;D behövs bara lite mascara så kan man visa sig på stan ;) haha

på tisdag är det bal som gäller! jag diggar min klänning verkligen. ursöööt. ska lägga upp bilder efter balen :)  hoppas ingen annan har likadan bara :)

förresten. kolla in det här klippet! i loooove it!
kan titta på det om och om igen.

sallaaad är det som gäller nu! puuuuss <3

Kommentarer
Postat av: #elen

håller med dej där med Nickelback, blev lite besviken där...

haha, samma här, älskar de klippet! :D (A)

2008-06-02 @ 07:58:13
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0