måndag morgon

seeeg morron, borde kanske börja fixa mig? mjoo, det låter bra.
igår kväll blev jag lite glaad :) tidigare skrev jag ju, men inget svar... så igår passade jag på igen och skriva, tja.  glad respons fick jag genom ett tjo! vi snackade lite och så fick jag meddelandet : vill inte vara oartig men jag måste dra! ha det gött! Puss
det är okeej, om man skriver så sött såklart det är okej ;) lite synd att alltid när vi snackar så loggar han ut efter typ fem minuter bara. aja, det ska komma en dag då vi snackar lite längre ;) hahaha

så igårkväll var jag då glad och sen somnade jag inte förrän halv ett, aja. vänner på teven var väl problemet dära ;D

i looove monde yeux. underbar musik! gå in på deras myspace och lyssna!

nu ska jag fixa mig och sedan pallra mig till skolan. seeegt, kanske slipper sista halvan av dagen för jag ska till nacka gymn. maybe baybe. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

mys =D

2008-05-06 @ 17:04:32
URL: http://carropiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0