mycket har hänt

hejsan hoppsan, det har hänt mycket sedan sist! jag har "firat" ett år sedan jag träffade jonas och erik den 13:e, jag har vart på rix fm festival den 15:e, jag har vart i södertälje och träffat mattiis och danny. kan berätta om det en annan gång... men idag är det ett år sedan jag träffade tom första gången! på rix förra året, måns hade en dööösnygg dansare med sig! ingen jonas var med erik, så jag gav tom rosen istället, han blev jätteglad. och sedan dess har det bara fortsatt.. :) bejbi <33 18/5-08 <3

men iaf, idag, så skulle vi äta middag. och min käre bror skulle dela ut besticken och så får jag en gaffel,
så skulle jag be om en kniv.
jag säger istället: en gitarr!
oj så fel det kan bli. dom snackade nämligen om hockeyn,
jag tänkte på jonas som visste exakt hur det gick till i matchen,
jocke blev glad och sånt. jonas var en sporttönt. men iaf.
bara för att jag tänkte på jonas så sa jag gitarr istället för kniv. det tyckte min familj var roligt.
vaddå jag kan inte hjälpa att jag tänker för mkt på jonas... eller? :) aja, jag mår bra iaf! :D <3

jag saknar jonaaas :D abstinens... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0