ny frissa ;D

tjosan hoppsan, idag har det vart fullt upp!
först började jag skolan halv tio, snackade med min lärare. yes! jag fick gå halv tolv :D
så jag hade två lektioner, först matte. gjorde nada. sen hade vi spanska, hörförståelse. usch och fy, fan va mkt prov och grejer i spanska :S hoppas det gick bra iaf.
sen efter spanskan tog jag mina grejer och slängde i mig lite potatismos och sprang sedan till bussen.
åkte till nacka gymn. och satte mig i en frisörstol, idag skulle mitt hår fixas :)
my neighboooooorr (?)   skulle fixa brudsuppsättning och jag ställde självklart upp! fick en jättefin frilla och fin sminkning :) graaatiiis :D nu pumpar det bara lite i skallen av alla nålar och skit. haha aja jag mår bra ;D

härligt att slippa fyra timmar av skolan och bara sitta i en stol och ha skoj, mjoo. det tackar jag inte nej till!

snart är det väl middag. någon som vet någonting om den 17?
ajuste, jonas och jag "firar" ett års dag på lördag, 10 maj. ett helt år sen jag träffade honom, känns som det var igår jag såg den snyggaste gitarristen ever och fattade tycke. men icke, det har gått ett år och han betyder bara mer och mer <3
beeejbiiii <33

lägger upp bild på frillan seen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0