nytt och fräsht!

tjena! som ni ser så har det skett något hära... carro har varit framme med sina proffsiga photoshop-skills och fixat till inför sommarn! till skillnad från min jättefina paint design innan, så tycker jag detta blev fint :)
somrigt och bra med fina bilder på finaste killarna! :)

jag måste verkligen typ snacka med robin eller träffa honom, han är så himla snäll! jag har liksom träffat honom... hmm två gånger, men sett honom tre ggr, och snackat med honom lite på facebook, sett filmer på honom. urgullig kille verkar det vara! ge mig! :D:D
så jag måste verkligen hitta mojje-gig, och snacka med honom om det! jag vill verkligen gå på massa gig i sommar så mojje känner igen mig ;) hahaha kankse ta den där mojje-skylten jag lovade honom ;) vem vet?

jag såg iaf på robins myspace att han hade gig på gröna lund den 8 juli, hoppas, och jag tror, att det är ett mojje-gig där!  men jag pallar inte vänta till juli för att få träffa honom, jag ska hitta gig! det kan du slå ditt feta huvud på spiken med!... ähm, eller nåt!

nu ska jag fixa lite och sedan ska jag kanske... kanske skriva till robin på facebook eller myspace. eller så vill jag inte verka typ... galen ;) vilket jag redan tror att jag har passerat den gränsen i robins ögon...
aja, jag kör på det sista. vänta några dagar. det låter super!
see ya! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe :) mys. skriv till Robin du! Tack för att du tyckte om min design ;9

2008-05-03 @ 22:34:33
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0