och där var veckan slut!

ännu en vecka har gått och jag mår bra!
har vart mycket nu och jag har haft trevligt.
bla orienteringstävling i tisdags. jag och pellish tog en kontroll! och även två kontroller på åttornas bana, men nu är vi inte åttor, utan nior. så det var ju inte så bra... men men, vi äger iallafall! smet till forum och fikade med helle efter jag vart hemma och bytt kläder efter detta hagelregn som inträffade! usch! inte fräsh.
veckan gick vidare och i torsdags kväll red jag, jättemysigt. hade hesten Zathelit för första gången och vi var ute på båtis och hoppade. riktigt trevlig häst! verkligen.
fredagen tillbringades i stan och jag åkte med fina carl-jonas, igen! myyys  (a) ;) ursäkta då för att jag ÄLSKAR att kolla på vad tunnelbanan heter... :D
lördag morgon red jag, hade Frea som jag hade velat prova. men icke sa nicke. det var inte min dag den dagen. allt blev fel och jag blev arg för min huvudvärk. jävla stigläder var ojämna och så fick jag ont av sadeln och så orkade jag inte bara för det var jättevarmt och dammigt och så fick jag ont i huvet... men hoppas på att prova Frea någon annan gång när jag mår bättre. tex. inomhus? mjoo det låter bra.

red även idag, hade min hest. herrexa såklart. den enda hästen man kan lite på det jävla stallet!
alla andra hästar är fan sjuka i huvet. störda och får damp när dom får komma ut i hagen.
ridläraren är inte mycket bättre han! han bara skriker på oss och säger att vi är för fega! gör det själv då gubbjävel! du ska fan inte bestämma vad jag ska göra!
så tack och mig det här var sista terminen på velamsund för mig. spelar ingen roll om jag börjar på evlinge eller inte. sluta på velamsund ska jag verkligen göra iallafall! vill inte lämna "min hest" bara, men men... när jag har tillräckligt med pengar ska jag rädda henne från det där psykstället.

JAG HATAR MYGGOR! har fan myggbett över HELA benen och jag skojar inte! blä för allt just nu. ge mig sommar!

nu ska jag duscha och har äntligen blivit klar med slöjdläxan, den skulle vara klar den 5 maj, ooups... skitsamma! nu är jag klar iaf.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0