seeeg lördaaag.

vaknade imorse av att tvillingarna typ skrek, eller pratade högt... jag ville sova mera! bajsa,
så jag kom på att jag hade spelat in mojje som gick tidigare på morronen, men icke sa nicke. jävlar skulle det vara strömavbrott just idag, så det blev inte inspelat. fuuuck! jag blev arg och gick in på mitt rum,  jag gick ut för att sova i en solstol, det sket sig så jag gick runt till min kanin, satte mig där och blev sur. jag kom på vilket datum det var och jag började gråta..och tänkte: *det här skulle ju bli en bra dag...*
efter en stund kom åsa, snackade sen så gick jag in och fixade mig, åkte till stan med åsa och hon fixade sina naglar, kom hem vid halv fyra igen och åt min frukost som jag inte ännu hade ätit. hungrig!
gick ut lite, gick hem, åkte till mamma, åt mat, fick lite kläder, åkte hem och här sitter jag nu.
och planerar våran resa till göteborg runt spelningar :) naajs.
här kommer det:
åker ner till göteborg den 12 juli, förbi tranås festivalen där mojje ska spela!
vidare till göteborg efter det, sedan får man vara där i några dagar tills den 17 för då är det EMD i borås, åker dit, sedan kan man åka tillbaka till göteborg för att sedan åka hem den 19 förbi trollhättan för att återigen se mojje.
låter perfekt tkr jag! hoppas det blir braa :) ska nog snacka med robin om ett tag och se vilka tider och sånt det där är :) det ska bli naajs
brorsan får väl antingen åka tåg dit innan eller med oss, och sedan åka tåg hem när han ska till cypern. för så här ska jag ha det! nice nice nice nice nice! <33
nu ska jag sooovaaa för jag mår inte så bra... ont i magen, huvudet och allmänt typ... konstig efter dagen.
kan fortfarande inte förstå att det har gått ett helt år <333

Kommentarer
Postat av: Carro

då kommer inte du till E-tuna =(

2008-05-11 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0