bra söndag

just nu är jag typ jätteglad!
jag har snackat med jonas till och från i två timmar.. fast han va borta typ ett tag där, så man kan väl säga ca 1 timme eller nåt.
ack så bra han är. världens gulligaste. saknar honom,
måste vänta nu i några månader till.. men jag överlever! jag ska överleva. måste snacka med honom mera.
sa förut att jag behövde semester från honom. ha trodde jag ja, efter detta vill jag INTE ha semester. tack tack.
var orolig över lördagen och behövde "vara utan" jonas ett tag.. men efter detta så vill jag absolut inte det!
det räckte med att inte träffa han i början av året i typ 4 månader. sjukt.. skulle jag aldrig kunna klara av nu.
får tom. tårar i ögonen nu. oj då, inte bra.
men nu blir det rabarberpaj som jag har bakat och sen ska jag väl kanske kolla igenom vad jag ska ha för kläder med mig till mallis. funtar på att åka till sickla en snabbis imorn och kolla efter något trevligt...

puss på er. <3

[ain't he charmig såsäg?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0