<33

god morgon allihopa! :)
jag vaknade för ett tag sen... kom på den smarta idén att äta frukost...
jag kom även på en till idé att sno "brorsans" internet sladd eftersom mitt internet dampade för pappa gjorde något. iallfall, nu funkar det bra...
ska även till tandställnings... stället sen idag :) frågade pappa nyss vilken tid och han svarade... ska se efter...
iallfall, bär av dit, sen ska jag nog hem till elina tror jag och göra fysiklabben?? ska få tag på henne också..
jag ska tydligen dit 16.10... det låter bullshit tycker jag! när jag bokade tiden så vet jag att det var mellan typ 13.40 och typ runt två där... hatar det där stället! cepe-tider hela tiden!! :O
juste!! det är 1:a april också, ska försöka lura elina sen också!! måste komma på något bra skämt också.. :P


tror ni jag fick flashbacks och abstinens efter grabben när jag åkte förbi huddinge igår eller?!
6 månader och 2 dagar sen nu... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0