adios amigos!!!

hej då allihopa! imorn bitti kl 4 åker bilen mot arlanda! ska till gran canaria ett tag och slappa
jossan tar hand om bloggen ett tag och lägger upp fina klipp som ni får trycka på!!

HELEN; du får gärna också blogga om du vill!! du vet ju :) puss på dig, kommer sakna dig! :)

iallafall, satte en sax i handen för ett tag sen, SATAN, gör inte det.. stört ont... iaf.. ska sova snart!
vi hörs om typ en vecka! hoppas ni överlever utan mig! (det gäller även jonas..) hahaha
ångest ångest.. håll tummarna för mig?

GODNATT SÖTNOSAR! kolla in här även fast jag inte är hemma, jag vill ha fina kommentarer när jag kommer hem!! :)

puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Heℓℓe

ohlala, får jag? (a)

åååh, jag kmr sakna dej som satan!!!

kom hem som en pepparkaka :D:D:D

i miss you already <3

2009-04-22 @ 07:31:52
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0