godmorgon..

.. uppe med tuppen igen! nästan iallafall!
ska snart käka frukost, skicka sms till åsa och säga att jag ändrar mina planer... ska köpa brorsans present idag, hoppas det finns kvar bara :) lär det göra :P
ska kolla igenom lite läxor och grejer sen också.. lika bra tycker jag!

ska ta en dusch snart också! men först frulle&tv!!
åsa kommer hem vid typ halv ett igen så då blir det bowling för allihopa :P eller iallfall jag, tvillingarna och åsa :)


nu har jag typ lagt upp nästan alla videos man kan därifrån, så jag tänkte lägga upp en av favoritklippen!
det måste ju vara när Kim sjunger med Bob Dylan feeling! himla roligt!!! se efter själva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0