godnatt

jag ska faktist lägga mig snart, har vart en lång dag! men jag har hunnit med ganska mycket!! :)
vaknade runt halv tio, gick upp och fixade. runt tolv cyklade jag till Lidl och så pantade jag lite burkar :) fick lite pengar där 8) hittade två femmor i kundvagnar också, ´man tackar!! sedan hem igen och vila ett tag!
gjorde lite småsaker, åt och sånt, och sen vid fyra åkte jag iväg, hämtade pappa och sedan till sickla, handlade lite där, sedan hem... middag och sedan åka och panta mera burkar! över 100 spänn, så nu är jag uppe i 207 spänn som jag tjänat idag dåra :D love it´

KLICKA PÅ MINA KLIPP allihopa!! det hjälper!! :) jag tittar på vissa klipp lite då och då för jag tkr dom är bra, riktigt bra!!!
imorn ska vi först bowla och efter det blir det nog shopping till brorsan, fyller år på fredag, den lilla grabben blir 20 bast! herregud.. nu ska han bara flytta också :D haha läängtar lite grann ;)

good night afterall, imorn blir nog bra'is!
aj min mage också, måste hitta alvedon!! :o
 <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha shit, det var burkar det du!

2009-04-09 @ 00:28:29
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0