good night

idag har ju vart rolig... typ inte gjort någonting, förutom solat lite solarium inför onsdag! lite brunare iaf :) och så hittade jag på mina sommarkläder också (äntligen) så ska jag kolla igenom allt imorn och även plugga massa massa matte! så slipper jag göra så mkt när jag är borta tänkte jag... FAN imorn MÅSTE jag verkligen, inte skjuta upp det!
idag har jag lyssnat på Kim's skiva HELA dagen typ :) "man in the moooon, man in the moon, don't leave me out of sight..." LOVE IT
längtar tills jag träffar han igen! :) han är typ världens sötaste! göttgött skare bli då! och håll tummarna för tävlingen, och titta gärna klippen!!
EMD-datumen har också kommit ut, bara ta reda på vart jonas är med dåra och så kan man börja planera lite grann! göttgött, jag längtar efter sommarn SOM SATAN!
ska ta en chokladbit till, nästan samma jag gav Kim i torsdags, men annat märke.. sög ju.. och något att dricka, sen blir det sängen och titta tv!

förresten, har ni något tips om någon parfym som luktar gott? gärna vanilj kanske?....

godnatt, ska förhoppningsvis drömma om fina jonas igen... kommer ihåg att jag drömde om min affisch på dom jag har här... hoppas det var bra bara! :) <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nordpolen var det va? Sommaren 2009 kommer bli grym!

2009-04-19 @ 13:48:32
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0