här kommer äntligen lite fler klipp!



här är ett klipp från när Kim och hans gitarrist går på stan vid Odenplan och spelar Let that feeling grow, unplugged! måste säga att den var riktigt bra.. kolla in den!

och här hittade jag minsann ett jätteroligt klipp! Kim kör sin egna låt Three flors down, fast med Bob Dylan feeling på den! måste säga att den var riktigt bra och rolig! måste tittas på!!!


Här är ett klipp av Janet också när hon sjunger en av hennes låtar som heter Heartache on the dancefloor, jag tycker hon har jättebra röst! se efter själva och se vad ni tycker!!




kom igen nu! klicka på klippen allihopa! dom är jättebra!! :)
nu ska jag chilla vidare, byta lakan och lite sånt! måste lyssna på musik känner jag!
juste.. nu är väl killarna framme i LA... då menar jag inte Jonas i någon av dom killarna, utan EMD.. jag vet till vilken video dom spelar in låt till!! :) haha menade tvärt om ;)


Kommentarer
Postat av: Heℓℓe

de vet jag meeeeeed! :D

2009-04-06 @ 21:17:52
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0