jaaaa

kom igen!! det börjar bli fler läsare!  :) några iallfall ;) reaaally wanna win this shit!! förstår inte riktigt, hur dom kan veta hur många som tittar eller nåt?? men men... hoppas hoppas!! :)
idag.. ikväll åker jag till uppsala och tar en liten tupplur där till imorn och sen e-tuna.. hemma på kvällen någongång antar jag :)
imorse var jag i stallet som vanligt, gick fruktansvärt bra! herkules var jätteduktig verkligen!! jättebra galoppfattning och samlad galopp, mktmkt bra!! sedan hem! körde bil för första gången!! körde från korsningen upp till garageporten, jag är duktig!! iof automat bil, men samma sak ;D styrde ute på stora vägen när jag satt breve också, gick bra...
fan det är ju soool ute och jättevarmt!! i love it! la mig på balkongen och solade, typ 45 minuter :) fick lite färg minsann!

ska lägga upp några MIS videos i ett inlägg senare med massa roliga klipp!
har hittat ett jätteroligt när Kim, Janet och Laila åker rollerblades, går ju lagom bra!!

<3
kommentera gärna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0