JAG ÄR TYP..........

helt jävla föräääälskad i Kim's röst!! fyFAAAAAÁAAN va bra han är!!!! har lyssnat på han hela dagen idag på min iPod... LOVE IT!!! stört... sjuktsjukt!! han va skitsöt igår också!! "fan va du va påläst då!!"

STORT tack till Jonas måste jag säga... tack som fan att du spela med Kim, annars tror jag inte ens att jag hade lyssnat!! måste tacka dig påriktigt sen också...

ska försöka lägga upp bilderna på oss sen, om inte här så på bdb... eller bådeoch :) fyfan, jag vill verkligen vinna! komigen, KLICKA på klippen!! TITTA på hur himla duktiga dom är!!!

nu ska jag gå in på bdb och lägga upp dom fina bilderna! :)  + Kim blev jätteglad igår för presenterna! sötsötsöt... han kom ihåg mig lite från hans hemsida! :)

snälla... återigen... klicka på klippen!! så värt det! bara för det ska jag titta själv IGEN! love it!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, har inte vart inne på bdb på år =P Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-04-17 @ 17:56:21
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0