lista :)

godmorgon! kollade in johannas blogg, och hitta en rolig lista
here it comes / (Commin' Right Up   som en viss snygging sagt!)

Vad blir ditt namn baklänges? - Akire
Har du gjort en snöängel i år? - hmm säkert
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - några dagar när jag var typ 1 år
Platt eller lockigt hår? - både och
Är du kär i någon? - njaee... ja och nej
Vad gör du när det regnar? - jadu, vadsomvilkenannandagsomhelst.
Vad har du för startsida på internet? - min data flipprar så den hinner inte få upp någon :)
Vem ringde du senast? - kommer inte ihåg...
Har du någon gång testat karate? - säkert :P
Vilken mobilringsignal? - Sign of victory (akustisk) på den ena och nån Gavinlåt på den andra
Minimorötter eller pommes frites? - jadu, both
Första sporten du gick på? - provade massa, typ pingis, tennis, fotboll tror jag också. men riktiga som jag fortsatte med, ridningen. 
Vad längtar du efter mest just nu? - Gran Canaria, "nordpolen" och SOMMARN!
När åt du senast en fiskbulle? - har aldrig ätit det vad jag vet, fyfasiken
Vad drömde du inatt? - hmm.. kommer inte ihåg, igår natt däremot galopperade jag runt på gatan, i två våningar?? wtf.
Vilken tv-serie är bäst? - The Hills och det mesta andra! :)
Kan du gå ner i spagat? - vet inte ens skillnaden mellan det och split... ?
Vad åt du senast? - hmm... åt en liten brödbit igår kväll
Höga eller låga strumpor? - låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? - egentligen inte rädd, men finns vissa saker man verkligen inte vill ska hända.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - händer väl
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - i love milk, men  den med blått paket är favoriten!
Vad har du för färg på ditt påslakan? - just nu, svart och vitt med lite färger.
Vad ska du döpa dina barn till? - haha no idea, jag är inte som elina och planerar :P 
Sommar eller snö? - sommaraktiviteter, snö är fint
Snyggaste läraren? - jadu... lärare och lärare.. inte direkt... men grrr... snygga!
Är du mörkrädd? - bara att gå utanför ytterdörren precis, inte annars
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - haha! en gång hemma hos Flaj 
Riktig gran eller plastgran? - gran som gran?
Godaste drickan till frukosten? - mjölk, te kaffe... allt möjligt! 
Älskar du att sjunga? - om det låter bra är en annan femma :P
Duscha eller bada? - duscha
Kan du ditt mobilnr utantill? - both of them
Har du tråkigt? - just nu, självklart
Har du gråtit i skolan nån gång? - om jag har! HAHA fast bara i förra skolan, 24/7 
Stockholm city, Metro eller .SE? - tidning som tidning.. ?
Hur tar du dig till skolan? - bussbuss
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - njaee inte va jag kan komma ihåg.. ?
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - skratta och skratta? jag var jävligt glad iallfall! Kim igår på hemsidan!
Vad blir du glad av? - the one and only, mina vänner, musik, konserter!, m.m.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen, mitt rum tröstar mig bra
Vad skulle du behöva nu? - "nordpolen" indeed!!!!! spola tillbaka och åka till trollhättan! (släppdet!) konsert!!
Vilken tid gick du upp idag? - 09.10
Vad var det första du sa i morse? - har inte sagt något speciellt idag, mest sjungit på East bound and down... (8) nanan
Senaste personen som fick dig arg? - gills det jonas "gjorde" mjoo... det gjorde mig arg och besviken.
Senaste låten du lyssnade på? - East bound and down ; by Jonas och Kim
Senaste personen du tänkte på? - 1 n' only såklart.
Vilken parfym använder du? - Christina Aguilera typ, ska köpa ny sen 
Vilket schampoo använder du? - några olika
Har du nånsin gråtit över en pojke? - pojke, fan han är gammal...
Dagens dryck? - te :)
Vad har du gjort idag? - gjort matteläxan, ÅNGRAR som satan att jag inte gjorde den för några dagar sen, gick på typ max en halvtimme -.-
Var det kul? - det var faktist enkelt så känns bra 
Vad är du allergisk mot? - nothing :)
Var har du ont? - i nacken och lite smått här och där
Var du glad igår? - glad var ju bara förnamnet!
Spaghetti eller makaroner? - hmm... makaroner tror jag :)


jamen den va ruulig, 10 points till den som läser igenom hela då ;)
klicka även på klippen här nere!!! ska lägga upp flera senare idag! :)
c ya!

Kommentarer
Postat av: Heℓℓe

woho, 10 poinst till mej! :D

2009-04-12 @ 19:25:30
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0