måndag

tjosan idag är det måndag den 20 april och det är dags att gå till skolan.. om typ en halvtimme :D
jag blev klar typ 7 idag :D härligt! så nu sitter jag och äter i lugn och ro och lyssnar på Kim (??) så fucking bra!
nu kom det bästa!!... always wanted... i absolutely love it!

idag har vi dans på gympan :P jag längtar så himla mkt -.- HAHA not.. och sen CAD och även fysik nu på morron, HOPPAS vi inte har natur! då blir jag glader!  idag ska jag till typ forum och köpa skoooor :) yäääeey fick pengar av pappa (A) HAHA

och så hoppas vi nurå på 23 maj, jajajajaja det vill vi gärna! kolla kolla kolla det snutte!
nu ska jag borsta tänderna och sen... jadu.. chilla?
juste, erik fyller år idag också, grattis till dig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis på Erik!

2009-04-20 @ 10:27:57
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Heℓℓe

gratz erik! :D

2009-04-20 @ 17:23:18
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0