måndag..

.. och det är påsklov! gotta love it!!!!!!
vart iväg och shoppat lite idag :) ett par beiga chinos och ett aprikost linne från gina hängde med! supernöjd :)

det har blivititkul, man undrar lite vilka som läser :) är skitkul, man undrar lite vilka som läser :) kommentera gärna?? :)
ska snart åka iväg till hammarby sjöstad och sola lite, måste bygga upp en grundbränna inför gran canaria! :) ska bli superhärligt!!
och åsa fixade även pappas 50 års present idag... jag är lite avis, men men.. jag får vara hemma och passa hundarna.. ;)

ska lägga upp fler MIS klipp sen också när jag kommer hem!! just nu hänger sig datan när jag går mellan olika sidor, så jag ska nog stänga ner allt och stänga av den medans jag åker iväg så den får en nystart igen :)
måste ta tag i att stänga av den oftare!! (a)

juste, e-tuna igår va mys! matte va söt och diggade min tröja och han tyckte även att jonas är snygg! jag är inte förvånad ;) dom blev sjukt glada (?) för små "påskägg" dom fick :) "fan!! det här va mkt bättre än det jag fick igår! asså det var SÅHÄÄR stort! jag skojar inte!! :O" sötnos, ett litet chokladägg fick dom var, men dannys och erik reaktioner va knäppa?! överlyckliga och hmm... skumma.. puss på dom iallfall, vet inte vad som kommit i mig nu?! tycker jag om dom?! :O stört... iallafall...


ett härligt citat får avsluta detta inlägg! hörs sen! :)

-men vafan frågar du för då om du redan vet?!?!
-för att han är snygg och jag tycker att han ska vara här!!

Kommentarer
Postat av: Josan

moahaha jag har bra inflytande på dig fattar du väl ;) och pojkarna ÄR söta. så det så :)

2009-04-06 @ 19:43:55
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Heℓℓe

haha naw :)

såg dit plakat på nån bild på fb igår, haha (;

2009-04-06 @ 19:54:18
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0