the last day

tjena hoppsan! idag är det valborg.. den onödigaste högtiden typ :P
idag är sista dagen på Made In Sweden tävlingen... så passa på att kolla in klippen här på bloggen, medans det "räknas"  Jossan har vart duktig och lagt upp några klipp här så kolla in dom!!
jag hoppas verkligen... man vet ju aldrig hur många som vart med och tävlat heller... så jag venne... hoppashoppas...

imorn är jag ju ledig också, hur najs är inte det!! ;D kom på det häromdagen... tänk så bra! och förhoppningsvis kan jag få ett MVG i design.. hoppas den här uppgiften blir bra!! alla får ju typ MVG :) hahaha najsnajs vill haaaaaaaa...
dessutom vill jag ha "nordpolen" miss it like hell! sjukt jobbigt... måste snacka med jonas också... var typ.. länge sen... typ förra söndagen eller nåt... känns jobbigt...

jag ska se om jag kan få ihop någon fin "avslutsbild" typ sån som jossan har... ska se om jag kan få ihop nåt snyggt :)

HÅLL TUMMARNA!

lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0