trött och sånt

idag har vart ganska bra, har bara chillat och sånt... sa typ vid halv åtta, JAG MÅSTE PLUGGA har sagt det sen i torsdags typ.. men inte alls :S fan känns ju sådär.. ska faktist göra det imorn! jag måste,
ska nog göra designen och matten imorn, och kanske läsa lite TMS och sen svenskan och lite mer TMS på måndag...
bra att vi är lediga på måndag också iaf... annars hade jag inte orkat det här...

just nu är pappa och åsa inne på sös :S åsa hade något i benet så dom va tvungna att åka in.. känns ju sådär att inte veta något nu.. bara sitta själv och göra ingenting..

jag längtar.. jag vill till "nordpolen"
metafor.. fan va bra jag hade mått nu känner jag om jag hade vart i trollhättan i torsdags.. fan allt hade funkat..
ja då hade det iaf varit lite mer folk :):)

t-hättan är inte långt :S fasen.. depressed...
nu ska vi tänka positivt och framåt!! yeay...
<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sommaren kommer bli grym grym grym! Nordpolen here we come haha

2009-04-13 @ 12:23:13
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0