woho

kollade igenom lite statistik från veckan jag var borta... vart ganska lågt men REKORD (tror jag) förra tisdagen innan jag flög iväg, fasen.. skoj! :D

iallafall, gran canaria va gött! hann med mycket (trorjag)
onsdag: flyg, soool och mat :)
torsdag: sool, stranden, mat
fredag: sol, aqualand (såg en stefan look-alike, fast spanjor)
lördag: tidigt frukost på stranden, kolla på vattenscootrarna, åka upp i bergen och rida på kameler (love ya peter) åka hem och sen fancy dinner med vin och allt på nåt lyx hotell/restaurang,  (my fathers birthday)
söndag: chill på stranden, VECKANS godaste middag, solklart! loved it
måndag: tripp till puerto rico sol och bad, hem laga middag. packa
tisdag: flyg från gran canaria till madrid 12.30-15.50 vänta i madrid, chilla vid datan (lovely) madrid-sthlm 18.20 (försenat över en halvtimme! :@) - 22.48 bil hem till mamma och SOVA

det var min vecka.. på ett ungefär... promenader, INGEN shopping (?!) och sånt,
idag hade jag matteprov och fysikförhör... om jag inte får minst G på matten så är det så fucking jävla ovärt! då dampar jag loss.... fysiken var ganska svår.. tittade lite på martin.. (a) klarade iaf första sidan, så förhoppningsvis får jag 6 poäng dåra... hata fysik, svårt som satan.. :@

nu ska jag titta på tv och gå in mina nya skor som jag köpte innan jag åkte iväg... de är liksom 39 och nästan små... och jag brukar ha 38... köpte ett par andra 38:or som är förstora och dessa var små... förstår inte.. jaja. jag mår bra
fick mitt lönebesked idag också :) 383.50 kr (384) man tackar! har iaf en jobbgång till.. ska se om jag kan byta den andra.. INTE ge bort... want the money...
ska snacka lite med jonas sen, måste fråga vad han har för akustisk gitarr för martin undrar (jag också) någon fin sak :) måste höra vad som hänt under veckan också.. och hur det blir med gävle.. SNYGGIS miss ya. hade rååådamp 26&27 nu, saknar som stryk! spola tillbaka tiden ett år tack?! <3

nu blev det ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa!
nu blir det TV yeah. jag mår bra. puss. vem. alla. inte. ängeln.
(ingen aning)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Låter som du haft det mer än okej där borta :)

2009-04-29 @ 18:03:43
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Heℓℓe

MEN ÅH JÄVLA UNGE, JAG BLIR AVIS!! :o



svar; woho, vad dutti! :D

fredagen blir hemma. sen lämnar jag tiiidigt som satan på lördagen, signering om jag hinner, tävling vid 2! (; <3

2009-04-29 @ 19:39:47
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Jag saknar dig med! men vet du vad? Vi måste ses snart, ska du på rix i sthlm? <3

2009-04-29 @ 23:16:43
URL: http://johannaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0